2013. június 28., péntek

44. fejezet - Minden összejön

Április 19.

-Hope, hol vagy most? -keltem Sean telefonjára, aki az új managerem.
-Manchesterben, mert?
-Csak, annyi, hogy az elmúlt napokban totál rápörögtünk az új albumodra és tudod már csak az utómunkálatok kellettek. Nos, felvettem pár embert, hogy hamarabb végezzünk, és az a jó hírem, hogy kész van az album. Most egyből utazok hozzád, addig elküldöm a dalokat, hallgassátok meg.
-De szupi Sean, ez remek. De akkor mikor jelenik meg?
-Most 22.-én hétfőn, viszont pont azért utazok, mert kell csinálnunk képeket a borítóra meg a belsőre. Tudom, hogy Harryvel akartál lenni, de akkor megtudjuk oldani, hogy ott Manchesterben fotózzunk és akkor ő is veled lehet.
-Úristen, ez nagyon jó lenne, akkor gyere, várlak és készülök a holnapra.
-Oké, én estére ott is vagyok, addigra kerítek fotó studiot és neked ruhákat holnapra. És, ami nagyon fontos, hogy lassan indulhat a turné.
-Oké, akkor pörgés lesz ezerrel.
-Naná csajszi, na én indulok. Szia.
-Szia Sean.

-Ezt el sem hiszem. -fújtam ki magam, láttam, hogy közben Harry is felkelt.
-Nagyon élvezni fogod, meglátod. -mosolygott rám Harry.
-Huhh, sms. -egyből megnéztem és Sean küldött smst, hogy emailen elküldött mindent. Egyből megnyitottam és először a koncertdátumokat néztem meg. -Harry ez egy 12 állomásos angliai turné. -egyből ránézett a listára.
-Hope ez nagyon jó és, ahogy látom van, ahova eltudok veled menni.
-Az nagyon jó lesz, ha ott leszel. Na itt a lemez is. Meghallgatjuk?
-Naná, indíthatod.
 
-Ez nagyon furi, hogy komolyan van egy saját albumom.
-Legyél rá büszke, mert nagyon jó lett. Én legalább 1 milliót veszek belőle.
-Annyit minek?
-Mindegyikkel sorba állok és kérek egy autógrammot. Akkor újra láthatlak 1 milliószor.
-Te hülye vagy. -nevettem el magam és megcsókoltam. Annyira aranyos, hogy ilyeneket mond.

***
-Sean, már annyira izgatott vagyok. -ugrottam a nyakába mikor megláttam. -Uhh, ő itt Harry. Harry ő Sean. -mutattam be gyorsan őket egymásnak.
-Itt vannak a ruhák, ha a srácok koncert helyére érünk akkor megmutatom őket. Amúgy jobban vagy már? Én mondtam, hogy menj el orvoshoz.
-Semmi bajom, csak valami vírus. -kerültem a témát.

Az út alatt Harry és Sean egész jóba lettek, még poénkodtak is, ez jó jel. Jöjjenek is ki jól, mert sokat el kell tűrniük egymást. Amint az arénába értünk Harry hangpróbára én pedig ruhapróbára mentem.


-Ezek nagyon jók, alig várom a holnapi fotózást. -lelkesedtem, közben Harry is megjött.
-Ki ez a jó nő Sean? Te ismered?  -egyből hasba vágtam egy kicsit, épp, hogy ne fájjon neki.
-Na átöltözök, nehogy koszosak legyenek. -vissza is mentem és átöltöztem. Közben a srácok koncertje is megkezdődött. Ahogy vége lett, Harryvel és Seannal gyorsan leléptünk, mert holnap fotózás és mivel Harry is jönni akar, így neki is korán kell kelnie, szóval muszáj lesz hamar elaludnunk.

Április 20.

Reggel extra korán keltünk. Sean jött is értünk és vitt minket a studióba.
A munka könnyen ment. Gyönyörű sminkeket kaptam és a fotós is gyorsan dolgozott. Délután Harrynek mennie kellett, mert ma korábban is lesz egy koncertjük, így nem tudott tovább maradni. Még olyan 2 órát a studióban voltunk, de szerencsére az album munkálata letudva.

-Reggelre készen is lesznek a képek és küldöm is őket. -mondta egyből Ron a fotós srác.
-Alig várom, hogy lássam őket. -lelkesedtem. -Sean, ha megkapod őket egyből szólj. -mondtam végül.
-Húzós napok lesznek. Délben elkezdjük kinyomni a borítót, meg a belsőket, a cd-k már megvannak. Csak össze kell tenni. Úgy terveztük, hogy 22-én megjelenik Angliában és 25.-én Európában.
-El se hiszem, hogy ez velem történik. Na de megyek is, mert Harry már írt, hogy vár. Szia Sean. -köszöntem el, ő is adott gyorsan két puszit és meg sem álltam az arénáig.

4 megjegyzés:

  1. Harryn is megnéznék egy ilyen feszülős rucit.. (A) :DDDD jó rész lett, mint mindig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azért ne pont ilyen ruciba :D inkább ruci nélkül :D

      Törlés
  2. Tegnap dèlután találtam a a blogod!! Egyszerűen imádom. Azt hittem elöször, hogy egy uncsi sztori lesz, de ez megcàfoltad!! Törtènet mesés, van benne elég kavarodàs, ès maradjon is igy, mert nèlkülük csak egy lapos történet lenne :D a szereplöket imádom.. Elöször ugy voltam, hogy nem fogom elolvasni, mert màr annyi Harry-s blogoz olvastam, hogy már egy kicsit elég volt, de jo, hogy ugy döntöttem, hogy mègis belekezdek!! Az is tetszik benne, hogy nem annyira hosszuak a részek, és igy könnyedén olvashatoak :D Nagyon gyorsan hozd a kövit!! :D

    VálaszTörlés