2013. január 29., kedd

1. fejezet - Vallomás

-Hope, be kell vallanom valamit. -kezdett bele Cara egy hatalmas mosollyal az arcán.
-Már félek. Legyünk túl rajta. -mondtam kicsit félve.
-Szóval tudod, az X Factor meghirdette ezt a gyors versenyt...
-És? -türelmetlenkedtem.
_...beneveztelek. Ne ölj meg léci, de amilyen hülye vagy magadtól sosem jelentkeznél.
-Ne már Cara. Totál nem tudok énekelni. Vagyis annyira nem, hogy ott megálljam a helyem. Mindegy, ha felhínak, megmondom, hogy meggondoltam magam. Nem és kész.

1 héttel később...

-Hallo? -vettem fel az ismeretlen számot.
-Hello, én Simon Cowell vagyok. Hope Collinsal beszélek?
-Igen én vagyok. -mondtam kedvesen.
-Remek. Nos, Hope. A barátnőd Cara felhívott minket és elmondta, hogy ő jelentkezett helyetted. Én azért megkérdeznélek, hogy lenne-e kedved mégis eljönni a castingra. Amit Cara küldött rólad videót nagyon meggyőző. Nagyon jól énekelsz. Nem kellene elpazarolni a tehetséged.
-Videó? Olyat is küldött? Nem tudtam róla, de végül is mindegy. Úgy döntöttem, hogy megpróbálom.
-Cara ennyire meggyőző?
-Nem is tudja elképzelni mennyire. -mondta nevetve.
-Részemről ennek örülök. Figyelj, emailben elküldjük, hogy hova kell jönnöd és, hogy mikor. Amit még tudnod kell, hogy lesz pár vendég zsűritagunk, de azt egyenlőre még nem mondhatom el, hogy kik. Akkor küldöm az emailt. Remélem hamarosan találkozunk. 
-Én is.
-Szia Hope. És kérlek tegezz. -mondta nevetve.
-Oké, Szia Simon.. -mikor letettem a telefont egyből írtam Caranak smst, hogy elmondjam mi történt. 

Megnéztem az emailem és már ott is volt az X Factor üzenete.

Kedves Hope,

Örömmel értesítünk, hogy videóddal bejutottál a legjobb 1000 versenyző közé.
Az előválogató holnap 11:00-kor kezdődik az O2 Arénában, Londonban. A csarnokba előzetes adategyeztetéssel tudsz majd bejutni. Kizárólag 1 hozzátartozót hozhatsz magaddal.
Emellett megkérünk, hogy hozz magaddal 5 szabadon választott dalt alappal.

Köszönttel, az X Factor stábja. 
2013. Január 29.

Egész este azon gondolkodtam, hogy melyik 5 dalt vigyem holnap. Nagy nehezen sikerült összetennem a listát.

1. Miley Cyrus -Stay
2. Beyone - If I Were A Boy 
3. Kesha - Die Young
4. Lindsay Lohan- Beautiful Life
5. Taylor Swift - I Know You Were A Trouble

Miután gyorsan letöltöttem az alapokat és kiírtam cd-re elmentem lezuhanyozni és hajat mosni. Mire megszárítottam a hajam Cara is megjött. Nálam aludt, hogy holnap egyből együtt tudjunk menni az O2 arénába. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése