2013. január 29., kedd

3. fejezet - A legjobb tíz és a vendégzsűri

Reggel sikerült megint egy csini szettet magamra kapni. Gyorsan feldobtam egy sminket, míg Cara öltözött és már indulásra készek voltunk.


Mivel már nem maradtunk sokan a versenyben, így egyből bejutottunk az arénába. Már csak 100-an voltunk, elég feszült volt a hangulat. Cara folyton bíztatott, hogy én úgy is tovább jutok, de nem voltam biztos benne. A meghallgatás az aréna koncerttermében volt. A versenyzőket beültették a nézőtérre és úgy fél óra várakozás után Simon lépett a színpadra.

-Sziasztok. -köszönt mosolyogva. -Ma kicsit rövidebb, de ugyan olyan fárasztó nap vár rátok. Egyenként meghallgatunk titeket és csak 10-en fogtok továbbjutni. Nem is húzom az időt. A lényeget elmondtam. Kint fogtok várakozni és mikor szólítunk, akkor már ide kell jönnötök, hogy újra teljesítsetek. Végezetül bemutatnám a vendégzsűrit, a One Directiont. -a fiúk bejöttek és köszöntöttek minket és mi is őket. Szimpinek tűntek. Olyan mosolygósak voltak. -Ma én és a srácok fogunk arról dönteni, hogy ki lesz a 10 továbbjutó. Elvárjuk tőletek, hogy minél jobban teljesítsetek. Sok sikert mindenkinek. -kimentünk a váróterembe. Órák után került csak rám a sor. Úgy a 60-ik lehettem.

-Sziasztok. -köszöntem mikor kiléptem a színpadra.
-Szia. -köszönt mindenki egyenként.
-Melyik dalt hoztad a listáról? -kérdezte Simon.
-A Taylor Swift dalt fogom elénekelni. -egyből Harryre néztem, mivel tudtam, hogy jártak és nemrég szakítottak. Húzta a száját, de mit tegyek, nem tudtam, hogy ő lesz az egyik zsűri.


"Cause I knew you were trouble when you walked in

So shame on me now
You flew me to places I've never been
'Til you put me down, oh
I knew you were trouble when you walked in
So shame on me now
Flew me to places I've never been
Now I'm lying on the cold hard ground

Oh, oh 
Trouble, trouble, trouble
Oh, oh
Trouble, trouble, troubleˇˇ


Mikor elénekeltem a számot nagyon megkönnyebbültem, mert éreztem, hogy jól sikerült.Értékelést nem kaptunk, már csak a kihirdetést kellet megvárnom.

*Harry szemszöge*

-Hope nagyon jó, csak a dal. Hát, az nem tetszett. -mondtam véleményként.
-Ugyan már Harry. Oké, hogy Taylor dala meg minden, de be kell ismerni, hogy a kis csaj atom jól tolja.-mondta Zayn.
-Nekem nagyon tetszett. Egy szóval sem mondtam, hogy nem tetszett Zayn. Amúgy meg az utóbbiak már unalmasak voltak. Rá felfigyeltem. Nagyon tehetséges. -mindenki egyetértően bólogatott. Már iszonyat fáradtak voltunk, de még sok dalt várt ránk. Voltak jók és kevésbé jók. Furcsa, hogy Hopera nagyon sokat gondoltam. Még szimpatikus is lenne, ha nem az ő dalát hozta volna.

*Hope szemszöge*

Megint jó pár órája csak vártunk. Szinte már hozzászoktam, de az biztos, hogy egész életemben nem várakoztam annyit, mint az utóbbi 2 napban. Lement az utolsó versenyző is. Úgy rá két órára behívtak minket a színpadra.

-Nagyon sokat vitatkoztunk, hogy ki legyen az a 10 ember, aki továbbjut az elő adásba. Mind nagyon ügyesek vagytok, de nem engedhetünk mindenkit tovább. -Simon húzta az idegeinket. Már 5 ember továbbjutott mikor kimondták a nevem. Egyből egy mellettem álló srác nyakába ugrottam, aki szintén tovább jutott. Annyira boldog voltam. Érzetem, hogy jó volt a Taylor dalt, de nem gondoltam, hogy ennyire.

A továbbjutó 10 embert elvitték egy külön terembe. A többieket hazaküldték. A különterembe ott volt már Simon és a fiúk mikor megérkeztünk.

-Gratulálunk srácok. Ma ti teljesítettetek a legjobban. Tudom, hogy a sok várakozástól fáradtak vagytok, de a munka még csak most kezdődik. 10-en vagytok, a srácok pedig 5-en. Egy fiúhoz, ketten fogtok tartozni. Ő lesz a mentorotok a verseny ideje alatt. A neveteket egy kalapba raktuk. Aki kihúzza a neveteket ahhoz kerültök. -Zayn és Louis már kihúzták a neveket. -Harry te jössz. -mosolygott rá Simon.
-Az első név.. -mondta Harry. -...Justin Sparks. A második pedig.. -mikor kihúzta a nevet kicsit csalódottnak látszott. -...Hope Collins. -Harry odajött hozzánk. Justint barátian köszöntötte nekem meg adott 2 puszit. A többieket is kihúzták végül, bár az utolsó két ember már nem volt meglepő.

-Nos holnap ugyan itt szintén 11-kor találkozunk. Úgy készüljetek, hogy hozzatok 3 hétre elegendő ruhát, mivel egy szállodában fogtok lakni közösen. Mindenki külön szobát fog kapni és a verseny ideje alatt teljes ellátásban részesül. A munkát leszámítva jó buli lesz, majd meglátjátok. Akkor holnap ugyan itt, ee mielőtt elmentek megkérek mindenkit, hogy cseréljen telefonszámot a mentorával. -Simon búcsúzója után Justinnal egy kis cetlire felírtuk a nevünket és oda adtuk Harrynek, majd haza indultunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése