2013. január 29., kedd

2. fejezet - Előválogató

Reggel korán keltünk. Sminkeltünk és azon filóztunk, hogy mit vegyünk fel. Nagy nehezen sikerül megállapodnom egy végleges szett mellett.

 

Mikor készen lettünk hívtunk egy taxit és elindultunk a O2 arénához. Mikor odaértünk 10 perc alatt sikerül bejutnunk. Rengetegen voltak. 1000 ember nem hangzik sokan egy ilyen versenyen, de tényleg elbátortalanodtam a kisebb tömeg láttán. Úgy 1 óra várakozás után én következtem.

-Hope Collins. -szólt a női hang a váróteremben.
-Az én vagyok. -mondtam.
-Gyere velem. -kedvesen mosolygott. Bevezetett egy kisebb terembe és hozzákezdett.
-A Miley dalt kellene elénekelni. Ha végeztél úgy egy órán belül meglesz az eredmény, hogy továbbjutottál-e a legjobb százba. Kezdhetsz is. A terembe, ahova vitt Simon Cowell ült velem szemben. Míg énekeltem folyton mosolygott és bólogatott. mikor végeztem a dallal megszólított.

-Örülök, hogy mégis eljöttél, Hope. Gratulálok, ügyes voltál. Nemsokára meg lesz az eredmény. Légy türelemmel. -mondta kedvesen. Visszamentem a váróba Carahoz. Az egy óra várakozásból lett kettő, három és így tovább. Végül 5 óra várakozás után megszólítottak minket.
-Figyelem. 20 csoportra osztottunk titeket. Egy csoportban 50-en lesztek. Minden egyes csoportból csak 5 ember jut tovább. Tudjuk, hogy nem így ígértük az eredményhirdetést és sajnáljuk, hogy megvárattunk titeket, de így egyszerűbb és gyorsabb a folyamat. -a nő elsorolta, hogy ki hova menjen. A csoportomat egy terembe vitték. Annyira izgultam, hogy alig kaptam levegőt. Elkezdték sorolni a továbbjutókat. 4 boldog arc állt a terem túlvégén és már csak egy hely maradt.

-És végül: Hope Collins. -belül ugráltam örömömben, de annyira lefagytam, hogy kívülről semmi reakciót nem mutattam. Végül engem és a másik 4 emberkét egy másik terembe vittek, ahol az összes többi továbbjutó gyülekezett. Simon jött be és gratulált mindenkinek. 

-Gratulálok, mint azt már tudjátok ti vagytok a 100 továbbjutó. Viszont sok munka áll még előttetek. Holnap  11-kor ugyan itt találkozunk. Ugyan úgy tudtok becsekkolni, ahogy ma is. Aludjátok ki magatokat, hosszú nap volt. Remélem holnap még ennél is jobban fogtok teljesíteni. -Simon elköszönt és ki is ment a teremből. Mikor elengedtek minket egyből rohantam Carahoz. Mint egy bolond úgy ugrált örömében. A nap maradék kevés része gyorsan eltelt. Este korán feküdtünk, hogy holnap ne legyünk hullák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése