2013. április 2., kedd

36. fejezet - Búfelejtés Justin Bieberrel

Március 15.

Miután Harry elment én is összepakoltam a cuccaimat. Délután megyek Barcelonába, mert holnap már fellépek Justin Bieber előtt.

Miután összepakoltam mindent már nem is nagyon volt semmire időm, így kimentem a reptérre. Idővel mindenki megérkezett és indulhattunk is Barcelonába.  szerencsére még világos volt mikor megérkeztünk. A bőröndjeinket elküldtük a szállodába és a kis csapatommal elindultam várost nézni.
Voltunk a Sagrada Famíliánál, a Casa Battlónál és a Casa Milánál is.

la sagrada familia  Casa Milá

Mindig is vágytam, hogy eljussak ebbe a városba és most kihasználtam, hogy itt lehetek. posztoltam is pár képet a twitteremre, ahol mér 3 millió követőm volt. Kimondani is sok. 

Este mikor már sötét volt, elmentünk a híres táncoló szökőkúthoz. Tényleg zseniális. És még a Tibidabora is felültünk, ami olyasmi a spanyoloknak, mint nekünk a London Eye.

Barcelona zenélő szökőkút 

Este beköltöztünk a hotelbe és már alig vártuk a holnapot. 

Március 16. 

Reggel izgatottan keltem. Összeszedtem magam és lementem reggelizni, ahol már a többiek vártak. Később elindultunk az arénába és nyomtunk egy gyors próbát, amit Justin is megnézett. 

Később láttam, hogy posztolt rólam egy képet twiterre azzal a címmel, hogy "Harry a nap végére elcsábítom a csajod". Harry annyit válaszolt rá, hogy "ne próbálkozz tesó, mert engem imád". Jó, hogy ezt így nélkülem megtárgyalták. 

Este a koncert után dumáltunk egy kicsit Justinnal, kiderül, hogy ugyan abban a hotelben szálltunk meg, így egy kocsival mentünk vissza. Nagyon jó fej srác. Egészen összebarátkoztunk. Mind a ketten tettünk is ki közös képet twitterre. Egyből 200 ezerrel több követőm lett.
Este beestem az ágyba, fárasztó nap volt.

Március 17. 

Reggel összepakoltunk a szállodában és el is vitték a reptérre a cuccainkat. A csapat meg ment a cuccok után. Dél körül Párizsba repültünk. 

Igaz Justin már járt itt, de rávettem, hogy jöjjön velem várost nézni. Mivel már tegnap jóba lettünk és mindkettőnknek rossz kedve volt, így úgy voltunk vele, hogy legalább feldobjuk egymás napját és el is mentünk egy kiadós városnézésre.

Napközben voltunk az Eiffel toronynál és persze, hogy fel is mentünk. Voltunk a Notre Damenál, a Diadal ívnél és a Sacré-Coeurnél is.

  
 

Este pedig sétáltunk a Champs-Élyséesn és elmentünk a La Défense negyedbe.

 

Persze mindenhol megállítottak minket főként Justin rajongói, de mindenki olyan kedves volt. Tőlem is sokan kértek aláírást és közös képet, ami nagyon jólesett. Később még beültünk egy kávézóba és pár képet kitettünk twiterre. Beszélgettünk még egy kicsit és visszamentünk a hotelbe. 

Az utóbbi napokban alig beszéltem Harryvel. Este felhívott, de mivel nagyon fáradt volt ezért alig 10 percet beszéltünk. Tudom, hogy még nagyon sok ilyen lesz, hogy napokig vagy akár hetekig nem látjuk egymást, de akkor is elég rosszul viselem. Próbál belém lelket önteni, de egyenlőre sikertelen a próbálkozása.

Nem tudtam elaludni, így lementem a szálloda bárjába, ahol láttam, hogy justin szomorúan a pultot támasztja.
-Nem tudsz aludni? -ültem le mellé.
-Nem nagyon. Selenával semmi sincs rendben. Rossz ez az egész. Az időhiány és a távolság felemésztette már rég ezt az egész dolgot. 
-Tudom mire gondolsz. Alig kezdődött el ez az egész, de most most kiborító. 
-Azt javaslom, hogy igyunk valamit. -bólintottam és sorra rendeltük az italokat. Olyan hajnal 4 körül egymást támogatva mentünk fel a szobáinkba. Őszintén jó volt végre valakivel ilyen őszintén beszélgetni. Azért is, mert közösek voltak a gondjaink.

Március 18. - Reggel

Reggel arra keltem, hogy majd szét megy a fejem. Mielőtt elmentem elkészülni megnézegettem magamról a cikkeket. Mindenhol az volt, hogy itt meg ott voltam Justinnal és, hogy vajon több van e köztünk barátságnál. Nevetséges. Persze azért nem minden cikkben hoztak minket össze. Volt, ahol egyszerűen közölték, hogy együtt voltunk baráti városnézésen és nagyon sok cikkhez kapcsolva volt a sok twitteres kép is. És persze, hogy persze. Volt olyan is, ahol lefényképeztek minket a bárban és hosszan fejtegették, hogy vajon miről beszélgettünk az italok társaságában. Na ez még nevetségesebb. Kisebb nagyobb idegeskedés után erőt vettem magam és elkészültem, hogy indulhassunk a közönségtalálkozóra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése