2013. július 6., szombat

47. fejezet - Napok, napok, napok

-El sem hiszem, hogy vége a turnénak. -dobtam le magam az első kanapéra a backstageben.
-Nagyon ügyes voltál Kicsim. -jöttek be anyáék Caraval karöltve az öltözőbe.
-Nagyon jól is éreztem magam, tényleg fantasztikusak ezek a srácok.
-Igen azok, de most már pihenhetnél egy kicsit, hosszú volt ez a pár hét.
-Az lesz, ne aggódj. Ma alszok egy nagyot. Holnap találkozok Harryvel is, már nagyon hiányzik. Vele töltök pár napot, aztán leforgatunk Seannel 2 klipet és utána már szinte semmi dolgom.
-Csak óvatosan. Harrynek pedig add át, hogy pusziljuk és szeretnénk végre látni.
-Oké anya, átadom, de megígérem, hogy összehozunk egy hétvégét mikor nálunk leszünk. Amúgy Harry azt szeretné, hogy költözzek hozzá.
-Drágám, hamarosan egy család lesztek, ez természetes.
-Igen, lehet, hogy igazad van., anya.
-Na gondold át, aztán majd megbeszéljük, most megyünk mi is.
-Sziasztok. -öleltem meg őket egyenként. Caraval még beszélgettem egy kicsit, faggattam Justinról. Úgy örülök, hogy velük is minden a legnagyobb rendben. Tényleg olyan aranyosak együtt.

-Kicsim, baj van? Azt mondtad a koncert után egyből hívsz. -kezdte Harry mikor felvettem a telefont.
-Nincs baj, csak szusszantam egy kicsit. De most inkább aludnék. Holnap korán kelek a gép miatt.
-Alig várom, hogy lássalak. -mondta kedvesen. Ilyenkor mindig kicsit összeszorult a szívem. Aranyos, hogy mindig ilyeneket mond.
-Én is várom. Holnap dél körül már ott vagyok.
-Oké, és várlak. szeretlek Nuszifül.
-Én is szeretlek Harry. -köszöntem el és, egyből ágyba parancsoltam magam.

***
Április 12. Hamburg

-Cicám, de jó, hogy itt vagy. -ölelt meg egyből Harry.
-Ó cicáim, úgy hiányoztatok, tűnt fel Louis és jól megszorongatott minket. -Hope, hagy lássam a pocakod, látni akarom. -kérlelt. Muszáj voltam neki megmutatni, mert különben nem hagyja abba. -Mikor kezd el nőni a pocakod?
-Úgy egy hónap múlva már lehet majd látni. Azt mondta a doki, hogy mivel nagyon vékony voltam, így később kezd majd látszódni, mert először csak a saját súlyom jön majd vissza.
-De szupi lesz, majd akarok neki esti mesét olvasni. -élte bele agát, de Harry kidobálta az öltözőből, amit Louis igen csak duzzogva fogadott.
-Mikor nézetjük meg, hogy kislány vagy kisfiú-e? -kérdezte Harry miután Louis elment.
-Úgy egy hónap múlva. Ajj tudni is akarom, de nem is. Fura, de persze mindenképp meg kell nézetni, hogy tudjunk neki venni ruhákat, meg ilyen apróságokat.
-Igen, pont mondani akartam, hogy majd vásárolnunk is kell. Amúgy gondolkodtál azon, hogy hozzám költözöl?
-Igen és anya is azt mondta, hogy költözzek, amúgy látni szeretnének már nagyon. -mosolyogtam Harryre kedvesen. -Mondtam, hogy majd összehozunk egy hétvégét.
-Ez jó ötlet. Elutazhatnánk valahova együtt.
-Jó, ez jól hangzik. -mondtam egyből.
-És mit szeretnél csinálni? Nem vagy éhes Ehetnénk valamit.
-Jó ez jól hangzik, de hívjuk a srácokat is, oké?
-Oké.

***

Harry ez nagyon szép! Nézd milyen szép! -mutogattam a hamburgi városháza felé, ami így este tényleg nagyon jól mutatott kivilágítva.

Fájl:Hamburg Rathaus.jpg

Este még a koncert után egy picit várost néztünk, de muszáj volt hamar lefeküdni, mert reggel utaztunk tovább a srácok zürichi koncertjére, majd mentünk tovább Veronába és végre mentünk Spanyolországba.

Tegnap már voltunk Milánba és most jön az én városom, Barcelona.

-El sem hiszem, hogy végre itt vagyunk. -örvendeztem mikor leszálltunk a gépről.
-Még van időnk a koncert előtt, Ha van kedved, akkor lemehetünk a partra.
-Jó, úgy is hoztam fürdőruhát. -ls mivel a többiek is jó programnak tartották a tengerpartozást, így ők is velünk tartottak. 

***
-Kár, hogy csak egy napot voltunk itt, de legalább megnéztünk egy csomó mindent. -összegezte Harry a napot fáradtan. 

Reggel kicsit szomorúan, de muszáj volt külön válnunk. Én mentem vissza Londonba, ők pedig mentek tovább turnézni.

Április 24.- 26. 

Sikerült leforgatni az első klipet, alig várom, hogy kész legyen és megnézhessem, de azt is várom, hogy holnap legyen, mert Harry végre hazajön és egy egész hetet együtt lehetünk. 

Végre összetudtuk hozni a nagy családi banzájt. Harry családja is Londonba utazott, így tényleg családi banzájnak tudhattuk be a hétvégét is.

***

Június 8.-9.-10.

Sikeresen leforgattuk a következő klipemet is, és már nagyon izgulok, mert utazok a srácokhoz amerikába. Harry foglaltunk időpontot egy dokinál és végre megtudjuk, hogy milyen nemű lesz a baba.

***
-El sem hiszem, hogy végre megtudjuk, Hope. Én már nagyon izgulok. -mondta Harry.
-Tudom, hogy kislányt szeretnél, de azért én örülnék, ha fiú lenne.
-Igazából nekem mindegy, csak egészséges legyen, Kicsim. -ölelt meg Harry mielőtt bementünk a dokihoz.



12 megjegyzés:

  1. nagyon jo lett :)))
    már alig várom a kövit..kiváncsi vagyok én is h mi lesz kisfiú v kislány..ahh :)))))

    VálaszTörlés
  2. Wáááá.....!!! :DDD
    Nagyon jóó lácci nagyon siess a kövivel!! :DDD <3 <3 <3 xAx

    VálaszTörlés
  3. Áh még mindig imádom :3 Hazza baby...ha lány lesz, ugye Gizinek fogják hívni?:DD

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó!!*-* Imádom a blogodat!! *-* :3 siess a kövivel!!:))<3<3

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nagyon jó a blogod, nagyon szeretem! :)) Ezért vár rád egy kis meglepetés nálam! :)) --> http://completelystolemyheart.blogspot.hu/p/dijjak_9.html

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó várom a kövit :) és meglepi :) http://myterious-life.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés