2013. július 14., vasárnap

49. fejezet - Munka...

Június 15. London.

-Szia Sean. -öleltem meg mikor a fotó stúdióba értem.
-Szia. Menj és csinálnak neked sminket meg hajat. -sürgetett. -Amúgy szupik a ruhák, már megnéztem őket.
Sean kérésének eleget téve beültem a sminkszobába és hagytam, hogy nyúzzanak. A hajam behullámosították és kaptam egy csodaszép sminket is.


A fotózás jó hangulatban telt. Minden egyes emberke nagyon aranyos volt és í ruhák eszméletlen jók. Minden meg is kaptam, mert a következő egy-két hónapban hordanom kell őket a reklám miatt, de nem bánom, mert nagyon tetszenek és mivel a hasam még engedi, hogy hordjam őket, így semmi akadálya.

Késő este értem haza és bár Harryéknál most nem ennyi az idő, így vonakodva hívtam fel, de kivel a lelkemre kötötte, hogy hívjam, ha végeztem, így mégis felhívtam.

-Szia cicám. -köszönt egyből kedvesen. -Most végeztetek?
-Már úgy 2 órája végeztünk, de most értem haza. Seanal beültünk még egy kávéra. Milyen napod volt.
-A szokásos, de egyre több rajongó kérdez felőled és úgy látom, hogy nagyon kezdenek megszeretni.
-Attól még a banda fele a pokolra kíván. Twitteren egy páran elküldtek melegebb éghajlatra, mióta kipattant a baba ügy. Azt írják, hogy volt eszem, hogy felcsináltassam magam, hogy velem maradj. -kezdtem mesélésbe.
-Kicsim ne foglalkozz velük. Csak féltékenyek. Tényleg hagyd őket a francba.
-Oké, hagyom, de azért bánt.
-Tudom Kicsim, de ezek ellen úgyse tudunk mit csinálni. -beszélgettünk még pár percet, de dolga volt, így hamar elköszöntünk. Én amúgy is alig vártam, hogy aludjak egy nagyot. 

***

Június 16-17-19. London.

A fotózás utáni na Sean azzal állított be, hogy szervezett nekem pár koncertet. Muszáj volt mostanra, mert az új lemezzel muszáj fellépni, de nem hagyhatjuk arra az időre mikor már látszik a hasam, így munkának álltunk. Három napot végigpróbáltunk, hogy tökéletesítsünk a hibákon és elég jó eredménnyel fejeztük be a próbákat. Meg is kaptam Seantól a koncertdátumokat. A koncertek kezdetéig más feladatom nem kaptam csak a pihenést és emellett laza munkaként Seanal összeállítottuk a ruhákat a fellépésekhez. Nem akartuk túlzásba vinni a ruhákat, nehogy az legyen a vége, hogy "ez terhesen kiáll ebbe?" azért csak 2 szettet állítottunk össze és azok is inkább visszafogottabbak. Viszont azokból a ruhákból válogattunk, amiknek az arca vagyok, így a reklám feladat is teljesítve.

Rock          shit
dátumok:
Június 22. - London
Június 23. - Párizs
Június 25. - Barcelona
Június 26. - Róma
Június 28  - Amszterdam
Június 29. - Dublin
Június 30. - London.

***

Június 22.- 30

-Izgulok, mivel lesz, ha nagyon eltolom. - nyaggattam Harryt telefonon.
-Kicsim én tudom, hogy ügyese leszel. -nyugtatott. -Végigcsináltál már egy pár fellépést. Hidd el nem lesz gond.

Harry szavai löketet adtak. Mindig eltudta érni, hogy jobb kedvem és ezek a bátorítások erőt adtak az egész koncertsorozat alatt. Fárasztó volt, hogy néha már aznap gépre kellett ülni, mert másnap egy máik országnap lépek fel, de gyorsan eltelt ez a pár nap és az egész csapat fellélegezve jött le a színpadról az utolsó koncert után.

Július 1.

Másnap kicsit kialvatlanul de gépre ültem, hogy Harry után menjek. Felültem az első gépre, ami Rutherfordba vitt, ahol éppen ma este turnéznak. Most boldog vagyok, mert tudom, hogy egy ideig Sean direkt nem tervezett nekem koncerteket, hogy tudjak pihenni a baba miatt. Az interjúkat is úgy tervezte be, hogy éppen oda tett be egyet-egyet, ahol a srácok fellépnek, mert most egy egész hónapig utazok velük.

Annyira jó lesz Harryvel ennyi időt ennyit tölteni. Az x factor óta egyáltalán nem volt időnk egymásra, de most minden percet bepótolunk.

16 megjegyzés:

  1. http://tokeleteshang.blogspot.hu/p/blog-page_13.html meglepiii:.$

    VálaszTörlés
  2. Szia! van egy díjam a számodra :D imádom a blogodat csak így tovább :D http://www.1dlovestorywithemily.blogspot.hu/2013/07/3dij.html

    VálaszTörlés
  3. szia szupi rész lett és meglepim is van a számodra http://baratok-vagy-szerelem.blogspot.hu/2013/07/11dijam.html

    VálaszTörlés
  4. Bree Azonnal a kövit!! :) nagyon jó lett!! :)♥

    VálaszTörlés
  5. szia:) nagyon jó a blogod. mikorra várható a kövi rész?<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. amint lesz ötletem a kövi részhez :) a héten biztosan lesz rész :)

      Törlés
  6. imádom <3 gyorsan kövit. :) x

    VálaszTörlés