2013. július 13., szombat

48. fejezet - Te babát vársz?

Június 11. Miami

-Nem hiszem el, hihetetlen, hogy nem tudja megoldani a doki, hogy máshogy feküdjön  agyerek. -pampogott Harry a sikertelen ultrahang után.
-Harry nyugi, nem tudja, forgatni a gyereket a hasamba. Ha hazajössz akkor együtt elmegyünk és megnézzük, hogy kisfiú-e vagy kislány.
-Jó, tudom csak tényleg szerettem volna tudni. Kell még vennünk egy csomó mindent és, ha nem tudjuk, hogy milyen nemű, akkor nehéz lesz vásárolni.

-Nincs kedved valahova elmenni vacsizni? Úgy sem néztünk még körbe a városban. -fordult felém az ágyon, közben a pocakom simogatta.
-Mehetünk. Várj hív Sean.

-Szia Hope, na beszéltem Paulal is és tennetek kellene ki Harryvel egy képet, ami utal a babára. Lassan nőni fog a hasad és balhé lesz, ha csak így tudják meg.
-Oké Sean, megoldjuk. Puszi. -tettem le.

Baj van? -kérdezte egyből.
-Azt mondta, hogy tegyünk ki valami képet, ami arra utal, hogy baba lesz. Beszéltek Paulal és elvben így lenne a legjobb.
-Jó, én teszem ki. De akkor egy olyan kellene, hogy ne legyen egyértelmű, hogy te vagy rajta.
-Csináljuk azt, hogy adsz egy puszit a hasamra és én fényképezem. Csak a hasam meg te leszel benne.
-Oké, akkor itt a telóm. Csináld meg. -kitettük a képet instagramra. Harry azt a címet írta mellé, hogy a "leggyönyörűbb pocaklakó tulajdonos". Sean 10 perc múlva hívott is, hogy tökéletes.

-Harry, ebben jó leszek? -jöttem ki a fürdőből felöltözve.


elegant1


-Cicám, mindenben csodaszép vagy. -csókolt meg. -Indulhatunk?
-Igen, én kész vagyok. -kihasználva, hogy nem mindennap vagyunk Miamiban a partra mentünk egy hangulatos kis étterembe. Útközben megtalált minket pár fotós és pár rajongó is.

-Kérdezhetek valamit?- fordult felénk egy 15 év körüli lány.
-Persze. -mosolygott rá Harry.
-Hope van azon a képen, amit ma kitettél? Ő vár babát?
-Igen, Hope van a képen. -válaszolt kedvesen.
-Biztos nagyon aranyos lesz. -folytatta kedvesen. Csinált még velünk pár képet és mentünk is tovább. Aznap este még legalább 15 olyan emberkébe botlottunk, aki ugyan ezt a kérdést tette fel és a válasz mindig ugyan az volt. Sokan meglepődtek, de úgy tűnt, hogy mindenki szeret minket és örülnek a boldogságunknak.

Június 12.-13.

Még egy napot töltöttünk Miamiban, de másnap este Ft. Lauderdaleben volt a srácoknak koncertje. Annyira aranyosak voltak. Mindegyik körbeugrált a baba miatt. A rajongók egyre aranyosabbak velem és persze ebben a 2 napban sem hagyták nyugodni a baba témát. Már minden minden újság megírta, hogy terhes vagyok. Elég nagy a felhajtás, de végül is elég nagy szó, hogy Harry megmarad egy lány mellett. A legtöbb cikknek nem véletlen ez volt a lényege.

Június 14.

A tegnap esti koncert után egyből visszajöttünk Miamiba. Reggel picit tovább aludtunk, de a délután még próbáltam kihasználni, mert a srácok ma esti koncertjére már nem tudok maradni. Kaptam egy felkérést egy angol divatcégtől, hogy legyek én a következő kollekciók arca, ezért a fotózás miatt haza kell utaznom.

-Ha megkapod a képeket, akkor küld át őket, mert kíváncsi vagyok rájuk.
-Rendben mindent átküldök.
-Nagyon szeretlek. -ölelt meg még egyszer és kaptam tőle egy utolsó csókot is, mielőtt az arénához ért a taxi, amelyik a reptérre visz.
-Én is szeretlek. -mosolyogtam rá mielőtt beszálltam a taxiba. Már beültem, de Harry gyorsan behajolt mellém és adott egy puszit a pocakomra is.
-Vigyázz a picire és csináld úgy, hogy kislány legyen. -mosolygott rám mire az aréna előtti rajongók majd elolvadtak.
-Igyekszem. -nevettem és adtam ég neki egy utolsó csókot. Integetett utánam, amíg a taxi ki nem ért az utcából.

Órákba telt míg becsekkoltam és még annál is több idő volt míg visszaértem Londonba. Amint megérkeztem hazamentem és kipihentem a hosszú utat, nem mintha nem aludtam volna végig a repülőn, de muszáj pihennem, mert holnap fotózás és hosszú nap vár rám.

8 megjegyzés:

  1. Ahh olyan cuki az hogy ugy mondja h pocaklakó :)) imádom :)) szupcsi rész :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valahogy kell szólítania, mivel még neve nincs :)

      Törlés
  2. uuh olyan édes Hazza (mint mindig) :Dd ès de! van neve! Gizi :DDDDD

    VálaszTörlés
  3. Huuuuu szuper ez a blog :) most olvastam el az összes részt egyszerre mert nem bírtam abbahagyni :D mikor lesz kovi rész ? Enis szurkolok hogy lány legyen <3

    VálaszTörlés