2013. március 6., szerda

23. fejezet - Duett partner

Elvesztem az ölelésében, ugyan olyan hatással volt rám, mint ezelőtt. Sőt, még annál is jobban szükségem volt rá. Szorosan ölelt és a hátam dörzsölte, ami nagyon megnyugtatott.
-Harry.
-Igen?
-Ne legyél többet durva velem.
-Soha nem leszek veled durva, szeretlek. -már épp szóltam volna mikor megcsókolt.  Kedves volt és szenvedélyes. -Hiányoztál. -nem mondtam semmit csak rámosolyogtam. -Csinos fürdőruha.
-Csinos úszónaci. -mondtam én is nevetve.
-Örülök, hogy tetszik. Na, akkor most elmondod végre, hogy mi történet a nyakaddal? Ne nézz hülyének.
-Hagyjuk, nem fontos.
-Ne már! Ha már végre kibékültünk akkor ne kezdjük ilyenekkel.
-Jó na, csak ideges leszel.
-Mond már, Hope! -erősködött Harry.
-Az előbb, szóval épp egyedül voltam és összefutottam Tommal. Először csak beszélgettünk, aztán erőszakos lett, de szerencsére Zayn meghallotta, hogy kiabálok. -Harry arcán dühös kifejezés jelent meg. Látszott, hogy felment benne a pumpa.
-A lényeg, hogy jól vagy. -közel húzott magához és megpuszilgatta a nyakam. -Menjünk ki a többekhez. Már biztos hiányolnak. -kaptam Harrytől még egy puszit és visszaindultunk a csúszdákhoz.

-Aww, kibékültek a szerelmesek. -szólalt meg Lou hatalmas mosollyal.
-Hát igen, nem bírta sokáig nélkülem. -mondta Harry egyértelműen.
-Nem is tudom ki könyörgött. -mondtam visszavágásképpen.
-Mindegy a lényeg, hogy nincs feszültség. -mondta Lou. Harryvel megpályáztuk az egyik csúszdát.
-Harry én nem merek lecsúszni, nagyon magam. -álltam meg a csúszda tetején.
-Megyünk együtt, na?
-Hát.... nem tudom.
-Gyere na.. -nézett kiskutya szemekkel. -Imádni fogod. -addig könyörgött, amíg rá nem vett, hogy lecsússzak vele. Végül is imádtam és nagyon nagyokat nevettünk. Később még elvonultunk egy kicsit a barlanghoz. Igaz úszni nem tudtam, de legalább megmaradtam a vízen.


A kis ejtőzésemet a vízen Harry bombája zavarta meg. Nem sokkal később Zaynék elkezdtek minket keresni és hamar meg is találtak, így gyorsan búcsút mondhattunk a kis barlangos romantikának. Még egy-két órát hülyültünk, majd Simon szólt, hogy sajnos itt a vége, mert ma még muszáj egy megbeszélést tartanunk.

Összepakoltuk a cuccainkat és visszamentünk a szállodába. Még volt fél óránk a megbeszélésig, így volt egy kis időm, amit Harryvel tölthettem.

-Amúgy fogtok valakivel duettet énekelni a döntőben és én választottam melléd énekest.
-Mond el, Harry. -próbáltam szépen nézni, de nem adta meg magát.
-Nem, veszel rá. Majd a megbeszélésen megtudod. De imádni fogod.
-Oké, talán kibírom.
-Deeee -húzta el. -Talán ha kapok egy puszit... -adtam neki egyet. -meg még egyet... -adtam még egyet. -mag még sokat, akkor talán elmondom. -adtam neki még sok sok puszit. -Na jó most kihasználtalak, mert nem mondom el. -kicsit vállon ütöttem és durcás fejet vágtam. -Máskor is eljátszatjuk. -mondta nevetve.
-Ne akarj sokat Styles. -jelentettem ki. -Menjünk, mert idő van.

Lementünk a megbeszélésre, ami leginkább arról szól, hogy ez a döntős és, hogy ezt nagyon is komolyan kell venni, valamint megbeszéltük, hogy ki milyen dalokat fog énekelni. És végre az is kiderült, hogy kivel fogok duettezni.

-Hope, a te párod Ed Sheeran. -mondta Simon mosolyogva. 
-Áááááá, imádom! -csattantam fel.
-Tudjuk, Harry javasolta, neki köszönd. -persze majd megköszönöm neki, személyesen. A megbeszélést és közös vacsorával zártuk. Simon még elmondta, hogy holnap ki hányra, hova megy. Ennek tudatában a szobánkba vonultunk.

-Na jó, most nem mondhatod, hogy nem alszol velem. -mondta Harry mikor a szobáinkhoz értünk.
-Nem is mondanám. 10 perc és megyek.
-Várlak. -mondta egy csók kíséretében.

4 megjegyzés: