2013. március 7., csütörtök

24. fejezet - Sírós képek


Gyorsan összeszedtem a cuccaimat, amit átviszek Harryhez. Mikor léptem ki az ajtón Zaynbe botlottam.

-Ezek szerint minden oké köztetek? -kezdte.
-Igen, megbeszéltünk mindent.
-Helyes. Aranyosak vagytok. -ölelt meg barátságosan. -Menj, már biztos vár. -nekem sem kellett kétszer mondani már mentem is Harryhez. Lehuppantam mellé az ágyra és láttam, hogy cikkeket olvas a Brit Awardsról.

-Ennek nem fogsz örülni. -tolta elém a lap topját. -Elolvastam a cikket, aminek az elején az volt, amiket Harry mondott rólam a vörös szőnyegen, utána meg leírták, hogy láthatóan feszült volt köztünk egész este a hangulat és betettek rólam egy képet, ahol sírok és épp a többiek nyugtatnak. Le volt még írva, hogy biztos információktól tudják, hogy szakítottunk és, hogy én ezért voltam szomorú, Harry pedig ezért ivott kicsit többet a kelleténél.

-Hát ez nem jó.
-Mindegy, ha látják, hogy jóban vagyunk, akkor hamar elfelejtik. Amúgy a duettről is találtam cikket. -azt is megmutatta és annyi volt benne, hogy láthatóan valódi érzelmekből táplálkoztunk a dal alatt és szemmel láthatóan nem vagyunk közömbösek egymásnak. -Mondjuk nekem ez a cikk tetszik.
-Igen ez tényleg aranyos. -állapítottam meg. Harry közben megmutatta az új klipjüket.
-Aranyos vagy benne. -mondtam és megmutattam neki azokat, ahol szerintem aranyos volt. -De itt vagy a legcukibb. -mutattam az egyik képkockára.


A Ghánás videót is megnézed? -Bólogattam, hogy azt is látni szeretném. 




-Úristen. -többet nem tudtam mondani. A videó elég sokkoló volt. -Aranyosak vagytok, hogy megpróbáltok segíteni nekik. -mondtam. -Rossz téged így látni, Harry.



-Mindannyian eléggé kiakadtunk. A srácok se nagyon bírták. De téged sem volt jobb így látni szerdán. Hiába tűnt úgy, hogy nem érdekelt.
-Túl vagyunk rajta, hagyjuk. 
-Akkor is rossz volt. -ölelt át szorosan. -Haragszom magamra, amiért miattam érezted rosszul magad.
-Mit csinálunk ma? Még korán van? -tereltem el a témát.
-Háát, lenne pár ötletem. -mondta Harry a tipikus perverz mosolyával
-Na nem kímélj.
-Nem is akartalak. -mondta és egyből kezdeményezett is.


-Így is hiányoztál. -állapította meg mosolyogva. -Ez jó volt. Nagyon nagyon jó.
-Mindig jó.
-Főleg veled. -mondta édes mosollyal, aminek sosem tudtam ellen állni.
-Ajj, Harry! Ne nézz rám ilyen szépen. Zavarba hozol.
-Az a cél. Jól áll, ha zavarban vagy, Kicsim. -folytatta, hogy engem nézett a gyönyörű zöld szemeivel. 
-Kifogom venni a szemeidet és beteszem magamnak, komolyan. 
-De akkor nem látod többet őket. -mondta lebiggyesztett szájjal.
-Igazad van. Akkor megengedem, hogy megtartsd őket.
-Ohh, igazán kedves vagy. -Mivel még nem voltunk álmosak, így egész este csak beszélgettünk.


-Amúgy, anyunak és a nővéremnek te vagy a kedvence. -folytatta Harry.
-Tényleg? Aranyos tőlük. -mosolyogtam Harryre.
-Azt is tudják, hogy együtt vagyunk és azt is, hogy veszekedtünk. Még jó, hogy van két lányok, aki kisegít tippekkel.
-Azt akarták, hogy kibéküljünk? Nem is ismernek.
-Mondom, hogy tetszel nekik. -Harry még mesélt egy kicsit a családjáról, nem sokkal később elaludtunk.

3 megjegyzés: