2013. március 15., péntek

30. fejezet - A döntő napja

Reggel felkeltem, de Harryt hagytam tovább aludni. Felöltöztem, elkészültem és átmentem Simonhoz, hogy reggeli előtt átvegyük a mai napot. Justinnal összefutottam a folyosón, így együtt mentünk Simonhoz.

Már szinte mindent megbeszéltünk mikor Harryék is megjöttek. Én egyből a nyakába ugrottam. Tudom, hogy együtt aludtunk, de nem beszélgettünk meg semmi és már nagyon hiányzott.


Elmentünk reggelizni és megindultunk a próbára. Liam is jött velünk mivel neki ma már senkiért nem kell izgulnia. Lement velem a próba, ami egész jól sikerült Harry egy tapsviharral jutalmazta. Ez a kis gesztus feldobott így az utolsó pár órában és nagyon jól esett. 

 

Utánam még Justin tartott egy utolsó próbát, amit én már nem néztem végig, mert mennem kellett, hogy megcsinálják a sminkem és a hajam. A sminkem gyönyörű lett, és a hajam is, amit csak kicsit behullámosítottak. 


Az első körös készülődés után még próbáltam egyet Eddel és mér csak egy óra maradt kezdésig. Mivel az első dalunk a közös dal lesz, azért gyorsan Rám adta Lou a ruhámat és már lassan kezdhettünk is. 


-Srácok színpadhoz. 1 Perc és kezdünk.  -mindenki nagy izgulva a helyére állt és megkezdtünk a showt. 

[Hope] I've tried playing it cool 

But when I'm looking at you 

I can never be brave 

Cause you make my heart race 

[Harry] Shot me out of the sky 

You're my kryptonite 

You keep making me weak 

Yeah, frozen and can't breathe 

[Zayn, Louis, Liam, Niall] Some things gotta give now 

Cause I'm dying just to make you see 

That I need you here with me now 

Cause you've got that one thing 

[All] So get out, get out, get out of my head 

And fall into my arms instead 

I don't, I don't, don't know what it is 

But I need that one thing 

And you've got that one thing 

[Justin] Now I'm climbing the walls 

But you don't notice at all 

That I'm going out of my mind 

All day and all night 

[Eva] Some things gotta give now 

Cause I'm dying just to know your name 

And I need you here with me now 

Cause you've got that one thing 

[All] So get out, get out, get out of my head 

And fall into my arms instead 

I don't, I don't, don't know what it is 

But I need that one thing 

So get out get out get out of my mind 

And come on come into my life 

I don't I don't don't know what it is 

But I need that one thing 

And you've got that one thing 

[All] Oooooooh, Ooooooh (2x) 

[Harry] You've got that one thing 

[Hope, Justin, Eva] Get out, get out, get out of my head 

And fall into my arms instead 

[All] So get out, get out, get out of my head 

And fall into my arms instead 

I don't, I don't, don't know what it is 

But I need that one thing 

So get out get out get out of my mind ([Harry] Out of my mind) 

And come on come into my life 

I don't I don't don't know what it is 

But I need that one thing 

And you've got that one thing


Ahhoz képest, hogy egy kezemen megtudom számolni hányszor próbáltuk el ezt a dalt, mégis nagyon jól sikerült. Annyira jó volt látni, hogy a közönségben egy csomó mindenkinél kis transzparens van a nevemmel. Nagyon feldobott. De sietnem kellett, mert ma én léptem először szóló produkcióval színpadra. Gyorsan átöltöztem és indultam is. Még gyorsan felkaptam a fehér tűsarkúmat és színpadra is álltam. 



A dal után a lehető legjobb kritikákat kaptam, de azért Simon megjegyezte, hogy hallotta egy két hamis hangot, ami biztosan az izgalom miatt van. A következő dalomra készültem míg a többiek is felléptek.

Felvettem a ruhám A Demi dalhoz és már mentem is a színpadhoz.



A dalt úgy énekeltem, hogy csak egy zongora kísért. Imádtam, ez volt a legkedvesebb dalom a maiak közül és ez a zsűrinek is feltűnt. A kis beszédeik után jött az újabb átöltözés.

-Melyik dal jön? -kérdezte Lou a ruha miatt.
-S&M. -mondtam és már Lou adta is a ruhámat. Mire átöltöztem megint én következtem. A fekete tűsarkú cipőmben a helyemre sétáltam és megint énekeltem egyet.



A dalt imádtam és annál is jobban élveztem. kaptam táncosokat, ami totál feldobta a produkciót. A zsűri megint értékelt bár annyira ideges voltam, hogy alig fogtam fel, amit mondtak. Ahogy végeztem mentem is megint átöltözni.

-Thinking of you. -mondtam egyből emlékeztetőként Lounak. Szegénynek is annyi dolga volt, hogy nem csoda, hogy száz felé állt a feje. Felvettem a ruhám és megint a színpadhoz mentem. Már csak 2 dalom volt az este folyamán és egyre jobban izgultam vége miatt.



Erre a dalra is megkaptam az értékelést és elindultam, hogy átöltözzek az utolsóra. Most mindennél jobban kell majd teljesítenem. 


Mikor a színpadhoz értem Ed már ott várt.
-Nyugi, tökéletes lesz. -szorította meg a kezem, én csak rámosolyogtam és kiléptünk a fények közé. Kiültünk a nekünk kirakott 2 székre és szépen elénekeltük a dalt. A végén, ahogy az első 4 dalomnál is tombolt a közönség. Ezt sosem fogom megszokni, a legcsodásabb érzés. És jó, hogy újra és újra átélhetem. A zsűri megint értékelt. És itt a vége. Az én duettem után még volt Justinak és Evának is egy duettje. Mikor végeztek mindenkinél a szokásosnál is nagyobb feszültség volt érezhető.

-Nagyon, de nagyon büszke vagyok rád. -jött felém Harry széttárt karokkal. Fogadtam az ölelését és zokogni kezdtem. Minden felgyülemlett feszültség most jött ki rajtam.  Még egy rövid ideig szavazhattak a nézők, de eljött az idő és lezárták a szavazást.

5 megjegyzés:

  1. Jó lett ! Most kérem a kövit vagy bennem is minden felgyülemlik ismét és sírok !!! :(

    VálaszTörlés
  2. Úgy is én nyerek :D Hiába próbálkozik Hope :D haha <3 jó lett D:

    VálaszTörlés