2013. március 8., péntek

26. fejezet. -Próbák és Koncertek.

Február 23.

Mikor reggel felkeltem és a telefonomra néztem láttam, hogy egy csomóan hívtak és megannyi sms-t kaptam Harryvel kapcsolatban. Harryvel beletörődve a lebukásba, mivel tudtuk, hogy már nem tudjuk kivágni magunkat, Felkeltünk és elkészültünk. Ő ment a próbára, mert ma 2 koncertjük lesz én meg elmentem ruhapróbára.

-Louval szokásosan remekeltünk ruhaválasztás témában. Nála ahogy végeztem mentem is, mert még Eddel volt egy próbám.

*Harry szemszöge*

-Hazza, akkor ezt most már egyértelmű, ugye te is tudod.
-Tudom és nem is akarom tagadni, semmi értelme, de nyilatkozni sem akarok és szerintem Hope sem. Ez van és kész. -válaszoltam Zaynnek.
-Az biztos, mert ezt már nem tudjátok kimagyarázni. -tette hozzá Liam.
-Tudom, de nem is akarok magyarázkodni. Tényleg nagyon tetszik nekem és őszintén nem érdekel, hogy tudják. Úgysem lehet ezeket sokáig titkolni.  -zártam le a témát. Hope éppen Eddel próbált. Küldtem neki egy sms-t, hogy hiányzik és alig várom, hogy lássam. Sajnos a próbái miatt a délutáni koncertre nem tud jönni, de este megint itt lesz velem. Ahogy elküldtem az sms-t már válaszolt is, hogy én is hiányzok neki és, hogy ügyes legyek.

Megkezdődött a mai első koncert. Imádom a rajongókat, annyira lelkesek és annyi mindent köszönhetünk nekik. Édesek, hogy kívülről tudják a dalokat és velünk együtt éneklik őket.


A koncert is tök jól ment. igaz egyszer bakiztam, de szerencsére senki nem vette észre. A koncert vége felé. Liam jött oda hozzám, hogy Hope a hátsó hangfal mögött van. Épp  nem én jöttem énekkel, így gyorsan odarohantam és kicsaltam tőle egy puszit. Még 10 perc volt a koncertből. Miután végeztünk egyből hozzá siettem.

-Ajj, de jó, hogy itt vagy. De azt hittem, hogy később jössz.
-Jól ment a próba így hamarabb végeztünk. -nyomott egy nagy puszit az arcomra. -Éhes vagyunk, kapjunk be valamit. -mondta a hasát simogatva.
-Lenne ötletem pedig más időtöltésre is, de ha éhes vagy ehetünk. Tele van az öltöző.
-Tudod, hogy mindenbe benne vagyok, de tényleg éhes vagyok. -mondta közben a mellkasom simogatta. Imádtam, amiért ilyen volt. Gyorsan elvittem az öltözőbe, ahol ettünk pár szendvicset és naná, hogy a lényegre tértem. Behúztam a mosdóba, bezártam az ajtót és Hopehoz mentem.
-Na, akkor kapok desszertet?
-De csak azért, hogy jól menjen a koncert.
-Persze, de csak tényleg csak a koncert miatt. -mondta mosolyogva.


-Ha ezek után nem megy a koncert, akkor ki kell dolgoznunk valami új technikát.
-Azért nem panaszkodhatsz erre sem. De biztos menni fog.  -mondta miközben visszaöltöztünk.

-Harry 1 perced van. -dübögött be Liam az ajtón.
-Már megyek is. -kiabáltam is és már nyitottam az ajtót.

*Hope szemszöge*

A backstageben összefutottam Perrievel, Zayn barátnőjével és megint vele és Justinnal voltam a koncert alatt.. A srácok szokás szerint ügyesek voltak. Harryn is láttam, hogy egész jó firmában van. A koncert közepe felé megpályáztuk Perrievel a büfét, valami üdítő után nézve.

-Hope, Perrie, csinálhatunk egy képet? -lépett oda hozzánk egy velem egy idős lány.
-Persze. -egyeztünk bele mindketten. Megcsináltuk a képet és a lány még meg is jegyezte, hogy aranyosnak gondol és örül, hogy Harry mellett egy ilyen lány van. Ez nagyon jól esett, mert eléggé féltem a tegnapi cikkek miatti reakcióktól. beszélgettünk még vele egy kicsit és visszamentünk, hogy megnézzük a koncert végét.

A koncert után a szállodába indultunk vissza. Simon szólt, hogy holnap délelőtt közösen megyünk egy kiállításra és nekünk megint csak próbáink lesznek a srácok esti koncertje előtt. Igaz a koncertre nem muszáj mennünk, de mivel mindenkivel van hozzá kedve, így inkább nem hagyjuk ki.

A sok munka közben el is felejtettem Harrynek megmutatni a kis listámat. Nagyon örült neki, hogy már vannak felkéréseim és ragaszkodott hozzá, hogy írjon nekem egy dalt. Miután beleegyeztem még megbeszéltük a döntős dalokat és kis munka féle képen meséltem neki a próbákról. Érdekelte, hogy hogy haladok és, hogy milyen a munka Eddel. Végül ágyba parancsoltuk magunkat, mert holnap korán kelünk a kiállítás miatt.

4 megjegyzés: