2013. március 8., péntek

25. fejezet - Koncertek

Február 22. - Péntek

Reggel felkeltem és szálltam volna ki az ágyból de Harry visszarántott maga mellé. Még a szemeit sem nyitotta ki, de hatalmas vigyor volt az arcán.
-Még reggeli puszit sem kapok? -kérdezte aranyosan.
-Kaphatsz. -nyomtam egy puszit a szájára. -De nekem Simonnal van dolgom, neked pedig próbára kell menned. Emlékeztetlek, hogy ma koncerted van.
-Tudom na. Kérek még egyet. -adtam neki még egy puszi, kikászálódtam az ágyból és összeszedtem magam. -Este látlak. -nyomtam egy nagyon puszit az szájára és már indultam volna Simonhoz mikor megint visszarántott és hosszan megcsókolt.
-Ügyes legyél nekem a próbákon. -mondta mosolyogva.
-Te is. Alig várom, hogy lássalak a koncerten. -Még egyszer megcsókoltuk egymást és indultam Simonhoz, aki már várt.

-Hope, de jó. Pedig még lett volna 5 perced ide érni.
-Inkább előbb, Simon. -mosolyogtam vissza.
-És, mi lenne az a nagyon fontos dolog. A próbákkal van valami?
-Nem a próbákra mész ma, azzal nincs semmi, de van egy másik meglepetésem. -Simon felém nyújtott egy borítékot, amit izgatottam bontottam fel. Egy összehajtott papír volt benne. Gyorsan kihajtogattam és alig hittem a szememnek. Egy lista volt a papírra nyomtatva.

Előzenekaros fellépések:
MÁRCIUS 9. Fun/Sydney-Ausztrália
MÁRCIUS 10. Fun/Melbourne-Ausztrália
MÁRCIUS 11. Fun/Adelaine-Ausztrália
MÁRCIUS 16. Justin Bieber/Barcelona-Spanyolország
MÁRCIUS 19. Justin Bieber/Párizs-Franciaország
MÁRCIUS 22. Demi Lovato/Kuala Lumpur-Malajzia
MÁRCIUS 24. Demi Lovato/Jakarta-Indonézia
MÁRCIUS 27. Demi Lovato/Moszkva-Oroszország

Stúdiófelvételek:
MÁRCIUS 3.-4.

Klipforgatás:
MÁRCIUS 5.


-Úristen Simon, ez most komoly?
-Viccből nem pazarolok papírt drágám. De tudnod kell, hogy nagyon húzós hónap lesz.
-Nem érdekel. Vállalom. Köszönöm Simon. -öleltem meg.
-Nagyon szívesen, Drágám. Természetesen kapsz fellépti díjat. Meglátod, minden nagyon tetszeni fog.
-Viszont milyen dalokat fogunk felvenni és milyen klipet forgatunk? Egy dalom sincsen.
-Ezen ne aggódj. Írunk neked pár dalt és utána megbeszéljük, hogy melyik lenne neked tökéletes és a legjobbhoz klipet is forgatunk. 3 dalt kell majd felvennünk. Ennyi volt a fellépésekhez a kikötés. -megköszöntem még egyszer Simonnak, megbeszéltünk még a dalokat és elindultam próbára.

-Jim, szia. Óriási híreim vannak. -mondtam az ének tanáromnak mikor megérkeztem. Egyből megmutattam neki a listát és velem együtt örült.
-És milyen dalokat viszel a döntőbe? -tért a lényegre. Elővettem a kis lapomat és odaadtam neki a listát.

1. Lego house ft. Ed Sheeran
2. Taylor Swift - Red
3. Rihanna - S&M
4. Katy Perry - Thinking of you
5. Demi Lovato - Skyscraper
6. Köszös dal - One Thing

-Húzós hét lesz, de rendben lesz.  -állapította meg Jim.
-Szinte az összesnek tökéletes tudom a szövegét, szóval holnapra már kívülről fog menni.
-Na az remek. Legalább a tanulással nem megy az idő. -Elpróbáltuk a dalokat. Pár óra múlva elmentem a nagy próbaterembe, ahol a közös dalt próbáljuk a többiekkel. A közönség még nem tudja, de most a srácokkal együtt fogjuk énekelni a közös dalt. Harryék a saját próbájukat félbehagyva eljöttek a mi próbánkra és elpróbáltuk a dalt. Egész jól ment mindenkinek, de még lesz mit rajta finomítani. Harryvel semmi időnk nem volt egymásra. Mindegy ma este a koncerten úgy is látom majd. Mivel a kora este folyamán még volt egy közös próbám Ed Sheerannel.

Már most imádok Eddel dolgozni.  Nagyon jó fej srác és kezdésnek egész jól összehangolódtunk. A próba végére már szinte tökéletesen ment a dal, ami elég nagy ritkaság.


Az Eddel való próba után Egy autó jött értem, ami egyenesen a fiúk koncertjére vitt.
-Végre, hogy itt vagy. Már azt hittem nem érsz ide. -mondta Harry komoly fejjel.
-De itt vagyok. Viszont neked lassan a színpadon kéne lenned.
-Tudom, de még szeretnék kérni egy szerencse puszit. -megkapta a pusziját és el is kezdődött a koncert. 

A srácok előadtak pár régebbi dalukat is az újak mellet és többször át is öltöztek. Igazi showt csináltak, nagyon büszke voltam rájuk. Főleg Harryre. A csajok majd meghalnak értük és kicsit büszke voltam rá, hogy Harry ennyi lány közül mellettem van. Justinnal végigtomboltuk az egész koncertet. Ott volt még velünk lou is és a férje is, akivel eddig még nem találkoztam. Meg ott volt még Zayn, Liam és Louis barátnője, akiket szintén nem láttam még, de nagyon aranyosak, egész jóba lettünk a koncert alatti tombolás közben.

A Koncert után visszamentünk a szállodába és már Harryvel épp ajtót zártunk volna, de Simon megakadályozott minket.

-Hope, csak egy perc. -állt meg az ajtóban. -Holnap 10-re menned kell ruha próbára utána Eddel próbálsz. Oh és meg kellene néznetek egy pár netes újságot. -tette hozzá. Miután Simon elment Harryvel egyből a lap top után kaptunk. tele volt velünk a net. A koncert előtti szerencsepuszit valaki megörökítette a backstageben és most minden ezzel volt tele.

-Jó mindegy, késő van és nincs erőm gondolkodni. Majd holnap megbeszéljük. -mondtam Harrynek. Ő is és én is elmentünk lezuhanyozni. Mire kész lettem át is cuccolta a kis alvós dolgait és megint együtt aludtunk el.

2 megjegyzés: