2013. március 9., szombat

27. fejezet - Kiállítás és megint egy koncert

Február 24.

Reggel megint extra korán keltünk. Kicsit fáradtan, így leginkább szótlanul szedelőzködtünk össze és mentünk le reggelizni.Reggeli után még volt 10 percünk indulásig, ami épp arra volt elég, hogy visszamenjünk és összeszedjük a cuccainkat az induláshoz. Mire a szálloda kijáratához értünk már várt minket az autó, ami egyenes a kiállításra vitt minket.

A kiállításon inkább Justinnal voltam, mert elég sok fotós volt és inkább kerültük a feltűnést. Közben láttam, hogy Harry csinál pár rajongóval képet, míg nézelődik. Láttam, hogy összefutott régi ismerősökkel, akikkel vidáman beszélgetett. Liam jött oda hozzám és szólt, hogy Harry ezer éve engem keres.

 
 

Pont mikor indultam oda hozzá akkor vett észre.



Megfordult és pont engem látott meg. Mikor felfogta, hogy tényleg én vagyok elmosolyodott és felém jött. 
-Harry van egy csomó fotós. Nem kéne. -mondtam mikor felém hajolt. 
-Nem érdekel egyik se. -mondta végül és adott egy puszit az orrom hegyére és az arcomra. Megragadta a kezem és együtt nézegettünk tovább.
-És honnan is ismeritek a kiállítót?
-Még régről, Simon egyik ismerőse. Még mi is az x factor alatt ismertük meg. Nagyon jó fej, majd megismered te is. 
-Ügyes nagyon, tetszenek a munkái.
-Igen nekem is nagyon, sokat fejlődött az utóbbi pá évben. -Harry is észrevette, hogy minket fotózgatnak és látta, hogy kezdek ideges lenni. -Nyugi már! -szorította meg a kezem. -Nem esznek meg ebédre.
-Ők lehet, hogy nem, de a rajongóid tuti. 
-Ugyan már. Ha igazán szeretnek, akkor téged is elfogadnak. -mondta és a nyakam körül átvetette a hozzám közelebbi karját és magához húzott.
Még úgy egy órát a kiállításon voltunk, majd Harryék mentek próbára és én is az ének tanár felé vettem az irányt. 

A próba felettébb gyorsan telt. Rásegített, hogy már kívülről tudtam a dalokat. Elkezdtünk hozzá táncot is tanulni és az utolsó egy órára Ed is beesett, hogy együtt tudjunk gyakorolni.

Mikor Harryékhez értünk a koncert előtt, ők nagyban pinpong meccseket bonyolítottak le.


-Kicsim, lemaradtál. látnod kellet volna, hogy elvertem mindenkit. -büszkélkedett Harry.
-Ügyes vagy. -mondta mosolyogva és nyomtam a szájára egy puszit.
-Hmm, ez finom volt. Kérek még egyet. -adtam neki még egyet, de persze nem volt neki elég, így még legalább 10-et kért.
-Jól van Rómeó, irány a színpad. -szólt be Zayn. Harry vágott egy gúnyos vigyort, nyomott rám még egy puszit és indult a dolgára.

A koncert megint tökéletes volt. Justinnal végig énekeltük és most Simon is kellőképpen feloldódott. A koncert után a srácok kimentek és egy pár szerencsés rajongónak adtak aláírást és csináltak pár lánnyal képet is. Mikor a hátsó folyosón mentem a öltöző felé épp Harry mutogatott, hogy maradjak csöndbe. Nem tudtam mire érti, így odamentem és megnéztem, hogy mi történik.


-Láttam, hogy Niall elaludt és egyből tudtam, hogy Harry azon töri az agyát, hogy milyen mocsok módon keltse fel. 
-szegény, hagy már hagy aludjon. 
-Ne már, Hope! Ezt nem hagyhatom ki. -mondta Harry kiskutya szemekkel.
-Nem. -mondtam és odasétáltam Niallhez és óvatosan felébresztettem.
-Ahh, ünneprontó vagy. -mondta Harry sértődötten.
-Te meg gonosz.
-Mondtam, hogy nem így van?
Na jó, most már mindegy. Kérek egy puszit cserébe. 
-Nem csak azért kapod, hogy kiengeszteljelek. -mondtam és eleget tettem a kérésének. a fiúk összepakolták a cuccaikat és visszamentünk a szállodába. Vettem egy gyors zuhanyt, utána Harry is és lefeküdtünk aludni.

4 megjegyzés: