2013. március 24., vasárnap

34. fejezet -Stúdió és klipforgatás

Március 3. - London

Reggel gyorsan elkészültem, szépen kisminkeltem magam, megcsináltam a hajam és elköszöntem Harrytől. Nagyon későn értünk hozzá haza, de nekem muszáj volt korán kelnem, mert ma kezdem felénekelni a dalokat a stúdióban. Kényelmes ruhát vettem, de próbáltam valami tűrhetően kinézőt, mert egész nap forgatunk a félvételek közben, elkészítjük az első videónaplómat.


Simon mosolyogva várt a megbeszélt helyen. Próbálták megkönnyíteni a dolgomat, mivel sürget minket az idő a bevállalt fellépések miatt. Hogy minden stúdiómunka időben elkészüljön, ők előre felvették a zenét és a vokált, nekem már csak a saját részeimet kell majd felénekelni és próbálni a koncertekre, amirkhez már a táncokat is megcsinálták. Pár napja Simontól kaptam pár képe, a már előre kiválogatott táncosokról, nekem, már a csak a végső pár embert kellett magam mellé kiválasztani. Az, hogy a kezem alá dolgoznak nagyon sokat segít, hogy időben haladjunk a munkával.

Mivel az utóbbi két napban sikerül megtanulnom a dalokat már csak a zenével kellet összehangolni a dolgokat, így egész könnyen mentek a felvételek. Közben végig forgattunk a videónaplóhoz. Az első nap Felvettük a saját dalaimat, bizony már vannak saját dalok, annyira jó érzés, már alig várom, hogy leforgassuk az elsőhöz a klipet. A szerencsére erre már nem kell sokat várni.

Este még elolvastam pár cikket. Megjelentek az interjúk, amiket tegnap csináltunk Cardiffban. Persze mindkettőben a lényeg az volt, hogy milyen érdekes, hogy pont én is a városban voltam, holott semmi dolgom nem volt a környéken. Plusz ki hitte volna, hogy a papparazzi képes is kikerülnek, ahol Harryvel kézen fogva sétálgatunk Louval és Luxal. Elolvasgattam a kommenteket is, elég vegyesek voltak, de próbáltam pozitívan állni a dolgokhoz. Még twittereztem és facebookoztam egy kicsit, aztán aludtam is, mivel holnap is hosszú nap vár rám.

Március 4. 

Ma ismét stúdióba vonultam mivel kiadtunk egy válogatásalbumot a döntőben elhangzott dalokról, de hogy még jobb legyen az összes dal felvesszük őket stúdióban. Ezek könnyen mentek, nem kellet őket gyakorolni és szinte mindegyik elsőre tökéletes lett. Alig várom, hogy a kezemben fogjam ezt a lemezt. Közben kiválasztottuk hozzá az x factoros fotósorozatokból a képeket és már alakulni látszott az egész. Részemről minden megvolt az albumhoz, már csak az utómunkák hiányoznak. Pár hét és a boltoknak is kapható lesz, szóval már nagyon izgulok. Harrynek is elmeséltem  mindent telefonon, mert sajnos találkozni nem tudtunk mióta visszajöttünk Cardiffból. Ő is és én is nagyon elfoglaltak vagyunk, már hiányzik is nagyon, de holnap amint végzek egy napra Dublinba utazok, hogy láthassam.

Március 5.  

Hajnal 4-kor kellet keltem, mert 5-kor már a forgatáson kell lennem. Simon kocsit küldött elém, ami hamar a forgatási helyre vitt. Megcsinálták a hajam és a sminkem és igaz kómásan, de hozzákezdtünk a forgatáshoz. Hamar felébredtem, már 10 perc után pörögtem, a sminkelés közben elfogyasztott kávémennyiségtől.

Tegnap egy csapat már felvette azokat a jeleneteket, amiken csak Steven van, így ma már csak a közös jeleneteinket vesszük fel és azokat, amikben egyedül vagyok.

Lesz egy csókjelenet a videóban, már előre félek Harry reakciójától, de csak túléli majd valahogy. A klip tuti jó lesz, Fejben már kb összeállt minden kép. A ruhák, amiket kaptam nagyon jók és miután visszanéztük a jeleneteket oda meg vissza voltam az örömtől. Simon és az egész csapat egyetértően elégedett volt a nap végén. 18 órányi, szinte szünet nélküli munka után végeztünk is a forgatással. Mindenki elégedetten indult haza. Ige fárasztó nap volt, de nagyon megérte. Alig várom, hogy lássam a kész klipet. A forgatásra már bőrönddel jöttem. Haza sem mentem. Egyből a reptérre rohantam és az első reggeli géppel Dublinba utaztam.


4 megjegyzés:

  1. Ez fantasztikus!! :DD
    Szerintem Harry nagyon ki fog akadni a csókjelenet miatt!! :D
    Siess a kövivel!! :DD *-* <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. meglátjuk, de van egy olyan érzésem, hogy igazad lesz :)

      Törlés