2013. március 16., szombat

31. fejezet - A győztes

Felhívtak minket a színpadra és szokásos ideghúzás mellett elmondták, hogy véget ért a szavazás. A zsűri tartott egy rövid összegzést a versenyről és a döntőről. És végül eljött a kihirdetés pillanata.

-Az, aki nem lesz az idei kivételes tavaszi x factor győztese, az nem más, mint... -húzta Caroline. Azt hittem, hogy nem mondja ki egyből, helyben összesek az idegességtől. -Eva Stevenson.  -mondta végül Caroline.
-Még két fiatal áll itt és,  mind a ketten azért vannak itt, hogy győztesként távozzanak. Rengeteg munka áll ebben a pár hétben és most eljött az idő, hogy valaki győztesként távozzon. Fontos, hogy most a győztes nevét, fogom kimondani, annak a nevét, aki megnyerte 2013 kivételes x factor versenyét. És, aki ma örülhet, az nem más, mint. -megszorítottam Justin kezét. Tudtam, hogy ő fog nyerni.
-Te fogsz nyerni, Justin. -súgtam neki oda. Mind a ketten idegesek voltunk és erre rátett a zene, amit bejátszottak. Szó szerint idegörlő volt az egész.
-A győztes pedig nem más, mint Justin Spaaaaaakrs -nyújtotta el Caroline. -Justin egyből megölelt. Nem voltam szomorú, annyira. Ő is nagyon megérdemelte és volt egy olyan megérzésem, hogy ma ő fog nyerni. Tőlem elbúcsúzott Caroline és Justint kezdte kérdezgetni. Látszott rajta, hogy hirtelen azt sem tudja, hogy hol van. Örömében potyogtak a könnyei. Átadták neki a lemezszerződést és az vadonatúj autója kulcsait.

-Justin, hova fogsz elmenni először az autóddal? -kérdezte Caroline.
-Uhh, szerintem egy vezető tanfolyamra, mert nem tudok vezetni. -mondta Justin nevetve. Még eljenezte őt a közönség, közben engem is megtalált egy riporter a backstageben.

-Hope, milyen érzés, hogy nem te nyertél?
-Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem szerettem volna nyerni, de nagyon örülök Justin boldogságának. Azok, akik a döntőbe jutottak mind nyertek és biztos vagyok benne, hogy hasonló sikerek várnak ránk. -jelezte, hogy nincs több kérdése.

Az öltözőbe mentem, ahol anyuék vártak rám. Megölelgettek és mondták, hogy nagyon büszkék rám. Cara is bejött és egyből a nyakamba ugrott.
-Basszus a pasid, most nyert, menj már és gratulálj neki! -mondtam nevetve. Cara el is ment, hogy megkeresse Justint. Közben kaptam egy csomó sms-t. Sorra olvastam őket, de Simon dőlt be az ajtón, hogy fontos telefonom van.

-Hope, szia, Demi vagyok. -köszöntek a telefonba. -Totál jól nyomtad. Alig várom, hogy talizzunk a koncerteken.
-Ohh, köszi aranyos vagy. Én is nagyon várom már. -mondtam. Demi még mondta, hogy nagyon tetszett neki, ahogy a dalát énekeltem és elköszöntünk. Ez hihetetlen. Harry jött felém mosolyogva.

-Képzeld, az előbb beszéltem Demi Lovatoval. Felhívta Simont, hogy beszélni akar velem. -áradoztam a mosolygó Harrynek.
-Nem úgy nézel ki, mint aki szomorú.
-Nem vagyok szomorú, Harry. Ez csak a kezdet. Örülök Justinnak, megérdemelte. -kaptam Harrytől egy "ügyes voltál, büszke vagyok rád" csókot és egy hatalmas ölelést. A többiek is gratuláltak, a mai nap miatt és Ed is mondta, hogy büszke rám és örül, hogy velem dolgozhatott. Steven is megjött az öltözőbe, Harry persze ennek kevésbé örült, és ő is gratulált nekem.

Összepakoltuk a cuccainkat, amit elvittek a szállodába, mi pedig egy hatalmas bulival megünnepeltük Justint.

6 megjegyzés: